رستم سعداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اعتماد مردم به مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی به دلیل دیوان سالاری و کاغذبازی اداری کاهش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: دلسردی و دیدگاه منفی‌ فعالان اقتصادی برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تنها مختص به سمنان نیست و در دیگر استان‌های کشور هم این شرایط وجود دارد.

رئیس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات‌ خودرو استان سمنان ادامه داد: تفکر اقشار مردم برای رونق تولید با توجه به فقدان برنامه مشخص از سوی مسئولان توسعه‌محور نیست.

وی اضافه کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران در این بخش باید به عنوان شاخص‌های مهم با تلاش مسئولان فرهنگ‌سازی شود.

سعداللهی تصریح کرد: کاهش تصدی‌گری دولت در اجرای طرح‌های اقتصادی به معنی واقعی در کشور اجرا شود و با این راهبرد بخش خصوصی میدان‎دار تولید می‌شود.

رئیس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات‌ خودرو استان سمنان گفت: عزم ملی برای حمایت از واحدهای صنعتی در کشور شکل گیرد و با کلی‌گویی نمی‌توان مشکلات بخش تولید را کاهش داد.

استان سمنان حدود ۲ هزار و ۱۰ پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از ۳۸ درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود ۲۲ درصد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.