محمدحسن پیرچه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر استانی سال گذشته رئیس جمهوری به استان سمنان برای تکمیل مصلای شهرهای سمنان و شاهرود مصوب شد که تاکنون ۵۰ درصد از این اعتبارها تخصیص یافت.

وی بیان کرد: اعتبارهای دولتی برای برپایی آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در نقاط مختلف استان سمنان کافی به نظر نمی رسد و نیاز است خیران برای برپایی آبرومندانه این آیین مهم همکاری کنند.

وی خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده برگزاری آیین نماز جمعه در شهر سمنان ماهانه ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که به طور تقریبی این هزینه برای دیگر نقاط استان که نماز جمعه برگزار می شود هم وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان ادامه داد: حمایت مومنان و خیران برای برگزاری آیین نماز جمعه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور همانند سال‌های گذشته در استان سمنان تقویت شود.

وی اضافه کرد: همه مردم در برپایی نماز جمعه در استان سمنان نقش‌آفرینی کنند و با حمایت خیران می‌توان برای برگزاری باشکوه این آیین معنوی اقدام کرد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: نماز جمعه مختص به قشر و گروه خاصی نیست و آحاد مردم در برگزاری این آیین معنوی سهیم هستند.

نماز جمعه در ۱۹ نقطه استان سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.