بهروز اسودی روز سه‌شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: بیش از ۳۹ هزار بازرسی توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه استان سمنان در این مدت انجام شد.

وی بیان کرد: سه هزار و ۲۴۵ مورد تخلف از ابتدای سال تاکنون در بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان محرز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ۲ هزار و ۷۴۲ مورد پرونده تخلف در بازرسی‌های انجام شده در این مدت ثبت شد.

وی تصریح کرد: این تخلف‌ها شامل گران‌فروشی، کم فروشی، فقدان درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، ارائه نکردن فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق است.

اسودی، با اشاره به برخورد جدی با هرگونه تخلف صنفی در سمنان، خاطرنشان کرد: پرونده تمام متخلفان برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: رصد و پایش مستمر بازار، کنترل قیمت‌ها، نظارت بر توزیع کالا و نحوه عرضه خدمات برای امیدآفرینی، اعتمادبخشی و رفع دغدغه‌های مردم در تامین نیازهای روزمره زندگی در شرایط کنونی از مهمترین برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: با توجه به اصلاح قیمت بنزین، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم وجود ندارد و به  تمام واحدهای صنفی و خدماتی اخطار داده شد از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در این حوزه خودداری کنند.

از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و ۶۲۵ مورد شکایت مردمی درخصوص کالا و خدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز ادارات و نمایندگی‌های شهرستان‌های تابعه استان سمنان اخذ شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.