مریم عرب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح مدیریت مصرف و افزایش قیمت بنزین، در یک هفته گذشته تاثیری بر قیمت کالاهای تجملی و اقلام غذایی در استان نداشت.

وی بیان کرد: بر اساس پایش و ارزیابی‌های بازرسان از واحدهای صنفی، شرایط اقتصادی بازار استان بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت همانند ماه‌های گذشته است و قیمت اقلام غذایی و کالاها تغییر نکرد.

وی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت برخی اقلام مانند سبزی و گوجه فرنگی در بازار سمنان در روزهای گذشته ارتباطی به افزایش قیمت بنزین ندارد و دلیل افزایش قیمت این اقلام غذایی بارش سنگین برف و باران در محورهای کشور و تاخیر در جا به جایی کالا است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده گران فروشی و ارایه نشدن فاکتور از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره گویا ۱۲۴ و شماره تلفن ۳۳۴۳۹۱۹۹ اطلاع دهند.

عرب اضافه کرد: بازرسی‌های میدانی کارکنان اتاق اصناف استان از بازار عرضه و تقاضای سمنان به صورت جدی رصد و ارزیابی می‌شود و مدت زمان رسیدگی به شکایات و گزارش های مردم شتاب بیشتری گرفته است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان گفت: باتوجه به فشارهای خارجی قدرت خرید مردم در سمنان کاهش یافته است و رکود در بازار حاکم است.

۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.