این مراسم با حضور مردم شهرستان سرخه، اهالی و مسئولان استان سمنان و جمعی از مقام‌های کشوری و لشکری برگزار شد.

حسین فریدون برادر رییس جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رضا اردکانیان وزیر نیرو و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از جمله مهم‌ترین مقام‌های کشوری بودند که در این آیین حضور داشتند.

اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، امیر دریادار امیر رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، امیر سرتیپ نبی سهرابی مشاور عالی وزیر دفاع، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، معاونان استانداری و جمعی از مدیران کل استان سمنان نیز در این مراسم حضور یافتند.

یکی از خطیبان برجسته کشور در این آیین گفت: رسیدن به نقطه کمال و جایگاه از برکات پدر و مادر است و تکریم والدین بر همگان واجب است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود رستگاری افزود: باید از خداوند به واسطه نعمت پدر و مادر شاکر باشیم و به مقام و منزلت والدین در قرآن کریم تاکید شده است.
وی خاطر نشان کرد: فرزندان باید برای والدین خود خدمتگزار صالح باشند و همگان نسبت به تکریم والدین مسئول هستند.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحومه صدیقه فریدون خواهر رییس جمهوری روز دوشنبه با حضور دکتر روحانی از مسجد جمعه تا وادی‌السلام سرخه برگزار شد.

«صدیقه فریدون» خواهر رییس‌جمهوری روز یکشنبه سه آذر پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت. 

بنا بر اعلام خانواده آن مرحومه، مراسم سوم و هفتم خواهر رییس جمهوری روز پنجشنبه هفتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰  تا ۱۶ در حسینیه شهدای سرخه و در ادامه بر سر مزار وی برگزار می‌شود.

آیین ختم‌ آن مرحومه در تهران، شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

آخرین سفر رسمی روحانی به استان زادگاه خود به آذر ۹۷ بازمی‌گردد که رئیس جمهوری در قالب سفر استانی به مدت ۲ روز در استان سمنان حضور یافت.

شهرستان سرخه با ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری غرب مرکز استان سمنان زادگاه دکتر روحانی رئیس جمهوری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.