حجت الاسلام و المسلمین روحانی عصر دوشنبه در پایان آیین خاکسپاری مرحومه «صدیقه فریدون» در سخنانی در وادی السلام سرخه، ابراز داشت: از همه شخصیت ها به خصوص رهبر معظم انقلاب و روسای قوا که به منظور همدردی برای درگذشت خواهرم پیام هایی ارسال کردند، قدردانی می کنم.

وی افزود: از مردم فهیم استان سمنان و شهرستان سرخه که با حضور خود در مراسم تشییع پیکر مرحومه فریدون حضور یافته و تسلی‌بخش بازماندگان بودند نیز از طرف خود و سایر بستگان قدردانی می کنم.

پیش از این سخنان، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی رییس‌جمهوری،  با حضور در آیین تشییع مرحومه فریدون، خواهر خود، در زادگاهش شهر سرخه استان سمنان، بر پیکر آن مرحومه نماز خواند.

«صدیقه فریدون» خواهر رییس جمهوری روز یکشنبه سوم آذر پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت و آیین ختم مرحومه فریدون نیز امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا سرخه با حضور دکتر روحانی برگزار می‌شود.

حسین فریدون برادر رئیس جمهوری، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، عیسی کلانتری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رضا اردکانیان وزیر نیرو، از جمله مهم‌ترین مقام‌های کشوری بودند که در این آیین حضور داشتند.

بنا بر اعلام خانواده آن مرحومه، مراسم سوم و هفتم خواهر رییس جمهوری روز پنجشنبه هفتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰  تا ۱۶ در حسینیه شهدای سرخه و در ادامه بر سر مزار وی برگزار می‌شود.

آیین ختم‌ آن مرحومه در تهران، شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

آخرین سفر رسمی روحانی به استان زادگاه خود به آذر ۹۷ بازمی‌گردد که رئیس جمهوری در قالب سفر استانی به مدت ۲ روز در استان سمنان حضور یافت.

شهرستان سرخه با ۱۵ هزار و ۵۲۳ نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری غرب مرکز استان سمنان زادگاه دکتر روحانی رئیس جمهوری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.