فرشاد زادخور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراحل آزمایش فنی برای بهره برداری از پله برقی در زیرگذر ایستگاه راه آهن سمنان در حال انجام است و روند کار ساختمانی این طرح با برنامه‌ریزی‌های پیمانکار در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد ریال هزینه شد و فرایند بهره‌برداری این طرح مهم عمرانی در ایستگاه راه آهن سمنان براساس زمان‌بندی‌ها اواخر دی امسال خواهد بود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) ادامه داد: مراحل تجهیز و تکمیل پله برقی راه آهن ایستگاه شاهرود نیز با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در حال انجام است و این طرح عمرانی هم تا اواسط فصل زمستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

فرودگاه و راه آهن مکمل هم در خدمت‌رسانی به مردم هستند

زادخور با اشاره به راه اندازی فرودگاه در مرکز استان سمنان، گفت: ناوگان‌های عمومی رقیب یکدیگر برای جا به جایی مسافر نیستند و باید از این ظرفیت‌های توسعه‌ای برای رونق کسب و کار در استان بهره برد.

وی تصریح کرد: به طور حتم راه اندازی فرودگاه سمنان تکمیل کننده رسالت راه آهن در استان سمنان برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان خواهد بود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) افزود: اقدام‌های دولت برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه آهن در سال‌های گذشته در استان سمنان ارزشمند و کاربردی بوده است.

بیش از ۵۰۰ کیلومتر از خط اصلی مسیر ۹۲۶ کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(۱) قرار دارد و روزانه حدود ۹۰ رام قطار در دو خط ریلی این مسیر در رفت و آمد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.