رییس اداره فرهنگی هنری تربیتی استان سمنان روز سه شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه که با عنوان جشنواره کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان برپا شده است فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون ها را به صورت نمایشگاهی، کارگاهی و فروشگاهی به نمایش گذاشته است.

رحمان میرزایی افزود: این نمایشگاه استانی که به صورت جشنواره دوسالانه برگزار می شود اولین دوره خود را در سمنان تجربه می کند، تولیدات هنری و صنایع دستی دانش آموزان استان  را شامل می شود  که در سه دوره آموزشی بهار و پاییز و تابستان در طرح های غنی سازی اوقات فراغت تولید شده است و پس از آن در سال آینده در سومین دوسالانه ملی که در تهران برگزار می شود ارایه خواهد شد.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی تربیتی زیر نظر معاونت پرورشی آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در استان سمنان ۱۹ کانون فرهنگی تربیتی  از ۱۱ منطقه  وجود دارد که کانون شهید بهشتی شاهرود دارای درجه ملی، کانون دخترانه امام خمینی(ره) سمنان دارای درجه استانی و سایر کانون ها، نسبت به متوسط جمعیت و نوع فعالیت، در سطح های یک تا سه درجه بندی می شوند.

مناطق مهدیشهر، آرادان، گرمسار، میامی، بیارجمند، دامغان، امیرآباد، سمنان و شاهرود، از جمله کانون هایی هستند که تولیدات آنها در این نمایشگاه حضور دارد. 

اولین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی استان سمنان تا ۲۳ آبان ۹۸ در نگارخانه اصلی فرهنگسرای کومش سمنان برپا است و علاوه بر تولیدات دانش آموزان، آثاری نیز از دبیران و استادان از جمله محسن پازوکی دبیر کانون شهرستان آرادان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.