سعید اسمعیل‌پور روز سه‌شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: حوادث آتش سوزی و امداد و نجات سمنان در ۶ ماه نخست امسال با ۷۲۵ مورد حادثه حریق، هفت درصد کاهش داشت.

وی بیان کرد : ۶ ماه نخست امسال ۱۲ هزار و ۶۲۳ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار شد که از این تعداد ۷۲۵ مورد به عملیات منجر شد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های آموزشی و پیشگیری در کاهش حوادث و خسارت‌ها تاثیر بسیاری داشته است، تصریح کرد: ۱۹ هزار و ۹۸۶ نفر ساعت از دانش‌آموزان مدارس، پیش‌دبستانی‌ها، کارکنان ادارات، کارخانه‌ها و موسسه‌های دولتی و آموزشی، دوره های مختلف ایمنی و آتش نشانی را فراگرفتند.

اسمعیل‌پور با تاکید بر به کاهش ۷ درصدی حوادث ۶ ماهه نخست امسال، بیان کرد: کاهش آمار حاکی از آن است که رعایت مسایل ایمنی در عرصه‌های مختلف زندگی‌ شهروندان به درستی فرهنگ‌سازی و نهادینه شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان این امر را نشانگر اطلاع‌رسانی دقیق و آموزش‌های کاربردی و مفید از سوی این سازمان برای شهروندان معرفی کرد.

سازمان آتش‌نشانی با چهار پایگاه داخل شهر سمنان و یک پایگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر با فعالیت ۸۰ آتش‌نشان به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.