محمدرضا خدادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: سال گذشته ۱۱ هزار نفر در بیمارستان تأمین اجتماعی استان بستری و پنج هزار و ۱۲۷ نفر جراحی شدند.

وی یادآور شد: عمل‌های جراحی در زمینه‌های مختلف عمومی، تخصصی و فوق تخصصی با حضور پزشکان متخصص مانند زنان و زایمان، ارتوپد و  مغز و اعصاب انجام شد.

رئیس بیمارستان شفا سمنان بیان کرد: پنچ پزشک زنان و زایمان، ۲ پزشک ارتوپد و یک پزشک مغز و اعصاب از جمله پزشکانی هستند که در بخش تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان مشغول ارائه خدمت هستند.

وی با بیان این که روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود، ادامه داد: عمل‌های جراحی سرپایی و بستری در بیمارستان شفا سمنان به صورت شبانه روزی در چهار اتاق عمل این بیمارستان انجام می‌شود.

خدادی اظهار داشت : عمل های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، لوزه، چشم، هیسترکتومی و سزارین، از جمله مواردی است که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان انجام می شود.

وی تصریح کرد: راهبرد بیمارستان شفا سمنان ارائه خدمات درمانی باکیفیت به بیماران است و اجرای طرح ارتقاء هتلینگ بخش‌های بستری این بیمارستان برای تحقق این هدف انجام شده است و بازسازی بخش مراقبت ویژه قلب، اتاق‌های عمل و ریکاوری از جمله اقدام‌های انجام شده است.

بیمارستان شفاء تنها بیمارستان تامین اجتماعی در استان  سمنان است که از سال ۱۳۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخش‌های سرپایی و بستری به بیمه شدگان این سازمان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.