حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر افزود: گام چهارم آثار بسیار ارزشمندی برای کشور دارد و ملت بزرگ ایران برای دفاع از حق هسته‌ای ایستادگی کرده و زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی با بیان این که آمریکا در برابر ایران اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: لازم است با اقتدار گام چهارم برداشته شود.

خطیب جمعه میامی تصریح کرد: دشمنان از مقاومت و ایستادگی ملت ایران با توجه تحریم های مختلف هراس دارند.

وی در آستانه هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: در این برهه حساس همدلی و انسجام در بین مسلمانان مهمترین راه تسلط و پیروزی بر دشمنان اسلام است. 

صفایی پور با اشاره به اینکه هفته وحدت از ابتکار های امام راحل است و به گفتمان قالب تبدیل شده است افزود : بصیرت و زمان شناسی و شناخت عمیق از دشمنان ، تقویت تعامل بین علما و دانشمندان جهان اسلام ، حرکت بر محورهای مشترک از جمله راهکارهای افزایش وحدت بین مسلمانان است.

امام جمعه میامی گفت: حرکت جبهه حق در کشورهای اسلامی به سرانجام مطلوب می رسد و دشمنان از دست اندازی به منافع مادی و معنوی مسلمانان باز خواهند ماند.

صفایی پور با بیان اینکه ایستادگی و منع مذاکره ایران با دولت آمریکا دستاوردهای ارزشمندی داشته است اظهار داشت : بستن راه نفوذ ، اثبات اقتدار ایران و فروریختن ابهت پوشالی آمریکا ازجمله این دستاوردها محسوب می شود .

وی در ادامه با بیان اینکه چندماهی است زمزمه توسعه شهرستان میامی به گوش می خورد و فقط چند جلسه برگزار شده است افزود : مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم و توسعه شهرستان در عرصه های مختلف تلاش کنند.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه زمان زیادی از تکمیل جاده میامی به جیلان گذشته است گفت : تکمیل این طرح و دیگر راه های مواصلاتی شهرستان از طریق راه وشهرسازی با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.