حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز دوشنبه در سخنرانی آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان امام (ره) سمنان افزود: اراده خدا بر حمایت از مستضعفان و شکست مستکبران است و پیامبران خدا برای مقابله با کینه‌توزی‌های مستکبران عصر خود تلاش می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: پرچم دفاع از مستضعفان به دست انبیاء الهی، امامان معصوم (ع) برافراشته شده است و قرآن کریم ابزارهای مختلف نفوذ مستکبران را به ما آموخته است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار جهانی در عصر حاضر آمریکای جنایتکار است و این کشور با رویکردهای فرهنگی و نظامی درصدد مقابله و ایجاد مزاحمت برای مسلمانان است.

دولابی تصریح کرد: آمریکا کشورهای عقب نگه‌داشته منطقه را فریب می دهد و با رویکردهای خصمانه کشورهای ساده‌لوح را در منجلاب فساد فرو می‌برد.

وی اضافه کرد: در دهه‌های گذشته خصومت آمریکا علیه ملت ایران مستمر بود و کینه‌توزی‌های این جنایتکاران علیه ایران از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، با حمایت از صدام و بعثی‌ها، هشت سال جنگ را به کشور ایران تحمیل کرد که نتیجه آن شهادت ۳۰۰ هزار رزمنده بود.

دولابی افزود: آمریکا داعش را ساخت و به جان کشورهای منطقه انداخت و ۱۰۰ هزار نفر در یمن توسط سعودی‌ها به شهادت رسیدند و آمریکا از این مستکبران حمایت می کند.

وی اضافه کرد: بهترین راهبرد در مقابل گستاخی‌های استکبار مقاومت است و با وحدت و همدلی می توان در مقابل مستکبران ایستادگی کرد

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر اراده مستضعفان مقابله با استکباران باشد، خدواند یاری‌گر این جهادگران خواهد بود.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و راهپیمایی این روز در ۲۳ نقطه از استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.