حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان روز دوشنبه در سخنرانی آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان امام خمینی (ره)  دامغان گفت: شعار مرگ بر آمریکا با اصل و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران گره خورده است.
وی ادامه داد: امروز شعارهای استکبارستیزانه از مرزهای ایران عبور کرده و به شعاری جهانی تبدیل شده است که این امر نشان دهنده گسترش فرهنگ مقاومت در جهان است.
رستمیان اظهار داشت: ما با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل غاصب، نفرت خود را از این دولت‌های مستبد اعلام می‌کنیم. 
وی ۱۳ آبان را نماد مقاومت‌ و پیروزی در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: یوم الله ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که تنها راه پیروزی در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت است. 
رستمیان، افول آمریکا را یکی از مهم ترین ثمره های ۱۳ آبان و مقاومت ایران دانست و تصریح کرد: آمریکا با تمام تحمیل فشارها، تحریم ملت‌ها و ایجاد جنگ های داخلی و مداخلات سیاسی، به هیچ نتیجه ای نرسیده است و امروز به دنبال جلوگیری از فروپاشی و حفظ کشور خود است. 
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: مقاومت ایران را به کشوری قدرتمند تبدیل کرده است و استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاوردهای مهم ناشی از همین مقاومت است.
مردم شهرستان دامغان امروز به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، مسیر میدان شهدا تا میدان امام خمینی (ره) را راهپیمایی و انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.