سرهنگ عبدالله حسنی روز یکشنبه در نشست با مسوول بسیج کارمندان استان سمنان افزود : سمنان از استان های امن کشور است، تعامل خوب مردم با پلیس از مهمترین عوامل این شرایط مطلوب به شمار می رود و  نیروی انتظامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم گام برمی دارد و در عمل به قانون و اجرای آن هرگز کوتاه نمی آید.

وی با اشاره به نگاه ویژه ناجا به موضوع امنیت محله محور  افزود: همگان به ویژه بسیج در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها سهم و نقش دارند و از برنامه های نیروی انتظامی استان سمنان  برخورد با جرایم و ناهنجاری ها با همکاری مردم و تمام نهادها و سازمان های مرتبط از جمله بسیج کارمندان است .

حسنی، سهم و نقش همگان در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب ها را یادآورشد و افزود: آحاد جامعه به خصوص دست اندرکاران بسیج در این خصوص مسئولیت سنگینی به عهده دارند.
وی، به نگاه ویژه ناجا به موضوع امنیت محله محور اشاره و تاکیدکرد: مردم مهمترین سهم و نقش را در تامین این نوع امنیت به عهده دارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد با جرایم و ناهنجاری ها را با همکاری مردم و تمام نهادها و سازمان های مرتبط از جمله بسیج کارمندان دنبال می کند، بسیج یار و همراه پلیس است و انتظار این است که بسیج ادارات همکاری‌های خود را افزایش دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.