محمدمهدی طهرانچی ‌شامگاه دوشنبه در اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در دانشگاه دامغان افزود: مجاهدان همراه با جهاد رزم باید به جهاد علمی بپردازند. 
وی ادامه داد: دستیابی به سلاح علم و فناوری، سلطه دشمن بر ملت های مقاومت را فلج کرده است.
طهرانچی اظهار داشت: پیشرفت علمی کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای جبهه مقاومت و مسلمان منطقه، موجب ترس غرب و سبب احساس تهدید در آن‌ها می‌شود. 
وی اضافه کرد: قدرت غرب وابسته به علم است که در سال‌های اخیر با توجه به بهره گیری از دانش، مجاهدان جبهه مقاومت توانستند سلطه و فناوری غرب را فریب داده و بر آن غلبه پیدا کنند که در این صورت مجاهدت با نگاه جدید رخ می‌دهد.
طهرانچی گفت: امروز دانشجویان بی‌شماری از کشورهای جهان برای تحصیل به ایران سفر می‌کنند که این حضور نشان از قدرت علمی و کسب دانش های روز توسط ایران است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سیاست های علمی مقام معظم رهبری، اولین کلام با جهاد مستمر علمی آغاز می‌شود که این جهاد علمی با خون شهیدان مدافع حرم قوام بخشی می‌شود. 
چهارمین اجلاس بزرگ مجاهدان در غربت با محوریت تجلیل از مجاهدت رزمندگان و خانواده های شهدا وایثارگران در غربت ومقاومت اسلامی با حضور بیش از ۱۸۰ اندیشمند وفرهیخته از ۳۸ کشورجهان و هم چنین خانواده های شاهد از کشور لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین در دانشگاه دامغان در حال برگزاری است. 
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده شیخ زکزاکی و خانواده شهدا وجانبازان محورمقاومت اسلامی در این اجلاسیه حضور پیدا کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.