یوسف‌علی طاهری روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن جلسات ساختمان بسیج علمی و پژوهشی استان سمنان ابراز داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی محسوب می‌شود و حضور پرشور در راهپیمایی سراسر استان، به منزله مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: برای هفته بسیج دانش‌آموزی، ۱۳۱ عنوان برنامه پیش بینی شده که  گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، ورزشی وهنری، تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی مبتکر، نخبه و مخترع و برگزاری رزمایش سایبری پدافند غیرعامل از جمله برنامه‌های این هفته است.

طاهری خاطرنشان کرد: برپایی موکب دانش‌آموزی در قالب خادمیاران رضوی در مسیر زیارت امام‌رضا(ع) و برگزاری هیات عزاداری در دهه آخر صفر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان سمنان یادآور شد: از مجموع  ۳۶ هزار دانش‌آموزی که در کشور در دفاع از خاک میهن اسلامی شهید شدند، ۶۲۲ نفر دانش آموز و ۱۲۴ معلم و فرهنگی از استان سمنان در جنگ تحمیلی با نثار خون خود نهال انقلاب را حفظ کردند.

وی با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان افزود: به منظور ارتقای آگاهی و روشنگری خانواده‌ها درباره بیانیه گام دوم انقلاب، نشست بصیرتی و روشنگری در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان سمنان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان سمنان اظهار داشت: رسانه ها با انعکاس برنامه‌های هفته بسیج نقشی مهم در رشد و تعالی دانش آموزان دارد و در قرن حاضر که به قرن تقابل تمدن غرب و تمدن اسلام نامگذاری شده رسانه موثر است.

از هفتم آبانماه، سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمدحسین فهمیده، تا ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.