حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در حسینیه مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با اشاره به برخی تحولات منطقه گفت: جبهه های عبری، غربی و عربی پس از هر شکست برای انتقام گرفتن از محور مقاومت به این کار اقدام می کند.

  وی با بیان این که بسیاری از خواسته های مردم معترض بحق و درست است، افزود: دشمنان با سوار شدن بر موج اعتراض ها و با استفاده از عناصر نفوذی شعارهای ساختارشکنانه سرداده و عناصر مقاومت را مورد هجوم قرار می دهند.

  امینی گفت: سرنخ همه 2 قطبی سازی ها در ایران، عراق و لبنان به یک جا می رسد، جبهه استکبار با استفاده از رسانه ها و برخی شخصیت های معلوم‌الحال، عناصر مقاومت مردم منطقه مانند حشد الشعبی، حزب الله و مرجعیت را زیر سوال می برند.

امام جمعه شاهرود به برخی 2 قطبی سازی های داخل کشور هم اشاره کرد و گفت: آن ها که به این امر مبادرت می کنند خواهان فراموش شدن مسایل اصلی جامعه مانند فساد و مبارزه با آن هستند.

  وی گفت: در اسلام برخی 2 قطبی ها مانند حق و باطل و ایمان و کفر  وجود دارد که وحدت زا بوده و تاریخ مصرف هم ندارد.

  امینی همچنین به موضوع راه یافتن بانوان به ورزشگاه ها و نیز مخالفت یا موافقت با برگزاری کنسرت ها هم اشاره کرد و گفت: ما مخالف هنر و کنسرت فاخر نیستیم، مخالف 2 قطبی هستیم ، اینها مسایل اصلی کشور نیست .

امام جمعه شاهرود مساله اصلی امروز کشور را رونق تولید، برداشتن موانع تولید و اشتغال خواند و گفت: متاسفانه گاهی صدا وسیما که با بیت المال مردم اداره می شود برای موضوع هایی مانند موافقت یا مخالفت با راه یافتن بانوان به ورزشگاه ها برنامه اجرا می کند.

  وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: مردم باید در آستانه این انتخابات مراقب این 2قطبی ها باشند.

 خطیب جمعه شاهرود به دستگیری روح الله زم نیز اشاره کرد و گفت: این کار برکات زیاد داشت، برخی از کسانی که با این فرد در داخل و خارج از کشور همکاری می کردند ، شناسایی و معرفی شوند، ضمن این که همه خائنان به وطن و نظام متوجه شدند روزی به سزای اعمال پلیدشان می رسند.

  امینی همچنین به بازدید رهبر انقلاب اسلامی از دانشگاه امام حسین (ع) هم اشاره کرد و گفت: سخنان ایشان در دیدار با دانشجویان این دانشگاه باید سرلوحه کار نظامیان کشور باشد، افتخار سپاه و ارتش اینست که امروز همه نیاز هایشان را با تولید داخل برطرف کرده و پهپاد پیشرفته آمریکا با پدافند ساخت داخل سرنگون کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.