مجتبی جانعلی روز دوشنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی، جذب حامی مالی برای رشته‌های ورزشی همچون فوتبال را یکی از اقدام‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برشمرد و ابراز داشت: متاسفانه در استان حامی مالی برای این رشته ورزشی پیدا نشده و به دنبال محقق شدن این مساله از تهران هستیم.

وی با اشاره مشکلات هیات فوتبال استان سمنان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر برگزاری مجمع فوق العاده و برکناری رئیس هیات این رشته ورزشی است.

جانعلی، موضوع دخالت برخی از معاونان این اداره کل در تعیین برخی از روسای هیات‌های ورزشی استان کذب است و هیچ گونه دخالتی وجود ندارد.

وی با اشاره به بحث واگذاری اماکن ورزشی، افزود: برنامه‌ریزی شده تا چند سالن به عنوان سالن تخصصی در دو شهر تازه تاسیس رودیان و کلاته خیج برای استفاده اهالی ورزش در نظر گرفته شود.

وی به برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه سمنان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان برای تحقق این مساله هزینه کرده اما باید در نظر داشت که این امر زمان‌بر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر لزوم هزینه و برنامه‌ریزی منسجم به منظور پیشرفت و توسعه رشته‌های ورزشی، بیان کرد: برای تقویت بعد فنی رشته‌های ورزشی همچون مساله استفاده از مربیان و کادر فنی متخصص، این اداره کل با هیات‌های ورزشی همکاری لازم را دارد.

به گفته وی، در ورزش قهرمانی نتایج کسب شده توسط ورزشکاران رشته‌های ورزشی مختلف نسبت به سال گذشته ارتقا یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به افتتاح ۳۰ خانه روستایی اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال ۱۶ خانه روستایی دیگر در استان به منظور برخورداری افتتاح می‌شود.

وی اظهارداشت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سال ۹۸ در این استان برنامه‌ریزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با شعار «پیش به سوی ایران فعال» از بیست و ششم مهر آغاز شد و تا دوم آبان ادامه دارد.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری ۴۱ هزار و ۷۴۷ ورزشکار بیمه شده در سال ۹۷ داشت، ۲ هزار و ۱۴ مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.