حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود: هر چند بیش از ۹۰درصد اطلاعاتی که بدست این مهره استکبار می رسید دروغ بود، اما باید با همان تعداد اندکی که از داخل با او همکاری می کردند، برخورد شود.

وی با بیان این که زم با اطلاعات اندک دروغ‌های بسیاری را درست کرده و منتشر می‌کرد، افزود: اهمیت کار نیروهای اطلاعات سپاه در دستگیری این مهره زیرپوشش سرویس‌های جاسوسی غرب در پیچیدگی بسیار زیاد این عملیات بود.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به تحرکات برخی برای ایجاد آتش بس بین انصارالله یمن و رژیم سعودی  اشاره کرد و افزود: ایران نیز برای آتش بس و تمام شدن رنج مردم یمن همکاری خواهد کرد.

سعیدی ادامه داد: سعودی ها پس از دریافت ضربات سنگین در بمباران تاسیسات آرامکو به این آتش بس تن دادند، آن ها می خواستند در طول چند هفته جنگی را که به یمن تحمیل کردند، با پیروزی به پایان برسانند.

وی به خسارت های بسیار زیادی که در این جنگ به مردم یمن وارد شده اشاره کرد و گفت: سعودی ها باید خسارتی که به این مردم مظلوم وارد شده جبران کنند.

خطیب موقت جمعه شاهرود به راهپیمایی بزرگ اربعین نیز اشاره کرد و گفت: با این که بیش از ۳.۵ میلیون عزادار از ایران به عتبات عزیمت کرده و به عشق امام حسین(ع) سختی های زیادی را به جان خریدند، تا کنون شرایط خوبی حاکم بوده و با امنیت بیشتر این آیین در حال برگزاری است.

وی به راهپیمایی جاماندگان اربعین هم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری این آیین در شاهرود هم فراهم شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.