محمود واعظی عصر پنجشنبه در حاشیه نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اکنون کمیته‌ای در کشور در حال بررسی اقدام‌های طرف مقابل با اجرای گام سوم کاهش تعهدات هسته‌ای است و اگر خواسته‌های ایران از طرف‌های مقابل محقق نشود، گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: از کشورهای طرف مقابل به خصوص اروپایی‌ها انتظار می رود که نسبت به اجرا تعهدات خود در ارتباط با برجام اقدام کنند.
رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: گزارش‌های کمیته ارزیابی کننده در ارتباط با انجام تعهدات برجامی کشورهای طرف مقابل روزهای آینده تکمیل می شود و براساس گزارش‌ها تصمیم جدیدی در ارتباط با تعهدات هسته‌ای اعمال می شود.
واعظی همچنین درباره پاسخ به سوالی درباره احتمال رفع فیلتر تلگرام اظهار داشت: پیام رسان‌های خارجی که مسایل اخلاقی و امنیتی را رعایت می کنند می توانند در کشور فعالیت کنند و اولویت دولت در بحث توسعه پیام رسان ها توجه به پیام رسان های داخلی است.
وی ادامه داد: دولت از پیام رسان هایی که حریم خصوصی مردم را حفظ می کند حمایت خواهد کرد و شبکه های که قصد خیانت به مردم و نظام را داشته باشند اجازه فعالیت نخواهند داشت.
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: موسس کانال تلگرامی آمدنیوز در یک برنامه پیچیده سپاه پاسداران دستگیر شد و روح الله زم بعد از دستگیری در کشور از اقدام های خود پشیمان و عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی خیلی دیر انجام شد.
در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان،‌مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، ابولفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان،‌ حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مسئولان استانی حضور داشتند.
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.