سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: تمام ۶۰۰ کیلومتر از مسیر ۹۰۰ کیلومتری تهران- مشهد در محدوده استان سمنان از ایوانکی در غرب استان تا میامی در شرق استان سمنان ترافیک پرحجم دارد.

وی ادامه داد: تردد به دلیل حجم زیاد خودروها و مسافران پرحجم است و تصادفی در این محور در ساعت‌های گذشته گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: مسیر مشهد به تهران دارای ترافیک روان است و نسبت‌ به روزهای گذشته که حجم بیشتری از مسافران در این مسیر تردد داشتند کم حجم است.

وی با اشاره به آمادگی پلیس راه برای تامین امنیت سفر زائران اربعین، خاطر نشان کرد: ۷۰ تیم پلیس راه برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان مستقر است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با تاکید بر رعایت توصیه های ماموران پلیس در جاده ها، به رانندگان هشدار داد: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و حرکت‌های مخاطره آمیز در ساعت‌های پیش رو باید بیشتر از پیش مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

در استان سمنان هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راههای اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود ۱۵۰ دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است    که از این تعداد ۹۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار نیز رفتار ترافیکی رانندگان در محور پر تردد تهران به مشهد در محدوده استان سمنان را زیر نظر دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.