سعید خجسته‌فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت : «کمپ فیلمسازان جوان» ابتکاری از  انجمن سینمای جوانان استان سمنان است که برای اولین بار در کشور توسط جمعی از جوانان فیلمساز در حال برگزاری است و  انجمن سمنان این آمادگی را دارد که در آینده این ایده را با فیلمسازان انجمن سینمای جوانان در استان های دیگر نیز برگزار کند ، به طوری که فیلمسازان استان سمنان و استان های دیگر در شهرهای یکدیگر و در کنار هم به ساخت فیلم در یک روز بپردازند. 

 وی گفت: کمپ فیلمسازی اهداف مختلفی ر ا دنبال می کند که آموزش مدیریت در ساخت فیلم، پرورش خلاقیت و آموزش سینمایی توسط هنرمندان جوان از اهدف این رویداد است.  

وی  تشریح کرد: در این رویداد به صورت استادمحور و با تاکید بر موضوع های اخلاقی و شهروندی برپا شده است، فیلمسازان جوان استان سمنان فیلم های کوتاه زیر ۱۰ دقیقه را باید در یک روز به نتیجه برسانند به طوری که فیلم آماده اکران شود.

خجسته فر افزود :در اولین قدم از این رویداد ۵ فیلمساز جوان استان سمنان انتخاب شدند تا به مدت یک هفته با همکاری یکدیگر فیلم هایشان را به مرحله تولید برسانند و در اولین قدم فیلم کوتاه «اتوبوس آخر» به نویسندگی یگانه الله‌بخش و کارگردانی میثاق کریمی به سرانجام رسید . 

انجمن سینمای جوانان استان سمنان از سال ۱۳۶۴ تا به حال هنرمندان زیادی را تحویل جامعه هنری داده است و در یکسال گذشته نیز از سال های فعال این انجمن در طول این سالها به حساب می آید . 

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.