مهدی نوروزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سه ماه دوم سال گذشته ۴۸۷ مورد پرونده نزاع مربوط به شهرستان سمنان در پزشکی قانونی استان تشکیل شد که این رقم در مدت مشابه امسال به ۴۰۵ مورد رسید.

وی با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تصادف‌های جرحی در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: در تابستان سال ۹۷ تشکیل پرونده در پزشکی قانونی برای حوادث جرحی ناشی از تصادف رانندگی ۵۱۱ مورد بود که این رقم امسال به ۴۲۳ مورد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان خاطر نشان کرد: حوادث کار جرحی در سمنان در تابستان سال گذشته ۳۰ مورد بود که این رقم امسال به ۱۸ مورد رسید.

نوروزی اضافه کرد: در تابستان امسال سه نفر به دلیل حوادث ناشی از کار در استان سمنان جان باختند در حالی که در تابستان سال ۹۷ پرونده‌ای در این بخش در پزشکی قانونی تشکیل نشد.

وی تصریح کرد: در تابستان امسال و سال ۹۷ پرونده‌ای در ارتباط با مسمومیت با منوکسیدکربن و غرق شدگی در شهرستان سمنان تشکیل نشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: مجموع معاینه‌های بالینی در سه ماه دوم سال گذشته در شهرستان سمنان یک‌هزار و ۸۴۲ مورد بود که این رقم در تابستان امسال با ۱۷ درصد کاهش به یک هزار و ۵۲۶ مورد رسید.

مجموع معاینه اجساد در سال گذشته در پزشکی قانونی سمنان ۶۸ مورد بود که این رقم با ۱۲ درصد افزایش به ۷۶ مورد رسید.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.