محمد زحمتکش عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان امام (ره) از ۱۵ مهر آغاز و پیش‌بینی می شود این طرح مهم عمرانی تا پایان سالجاری به بهره‌برداری برسد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در چندگام در مرکز استان انجام می شود و با توجه به تعداد قابل توجه جاذبه تاریخی در این منطقه ، ساخت پیاده‌راه در رونق گردشگری سمنان تاثیرگذار است.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان ادامه داد: اعتبارهای لازم برای تکمیل این طرح پیش‌بینی شده است و براساس همکاری و تلاش شهرداری سمنان در گام‌های مختلف این طرح در گام اجرایی قرار می گیرد.

زحمتکش اضافه کرد: عملیات پیاده‌راه سازی خیابان امام (ره) از میدان تیرانداز آغاز می شود و با شروع عملیات ، محدودیت‌های ترافیکی در منطقه اعمال می شود.

وی تصریح کرد: کاهش و به صفر رسیدن تردد وسایل نقلیه در خیابان امام(ره) سمنان به صورت مرحله‌ای انجام می شود تا مردم با مشاهده تغییرات جزیی، خود را با شرایط تطبیق دهند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سمنان گفت: برای اجرای توفقگاه در اطراف خیابان امام(ره) سمنان چندین هکتار زمین از سوی شهرداری تملک شده است و براساس برنامه‌ریزی این طرح در مرکز استان انجام می شود.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ شهر سمنان ۱۸۵ هزار و ۱۲۹ نفر جمعیت دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.