حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه  که در مصلای امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: ایران با وجود منابع غنی، گستردگی و توانمندی های داخلی، می‌تواند به راحتی در بسیاری از زمینه‌ها، به ویژه در کشاورزی به خودکفایی برسد. 

وی افزود: بنابه آمارهای موجود ، حدود ۸۵ درصد دانه‌های روغنی مورد نیاز وارد می‌شود در حالی‌که ایران با وجود ظرفیت‌های بالای خود می تواند در این زمینه خودکفا باشد. 

جیرانی تصریح کرد: کلزا یکی از این دانه‌های روغنی است که زمینه لازم برای کشت آن در بسیاری از مناطق کشور فراهم است و دولت نیز در این زمینه‌ تسهیلات لازم را به متقاضیان ارائه می‌کند. 

وی به هفتم صفر، سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت:امام دوم شیعیان در ۱۰ سال امامت خود بسیار غریب بود. 

جیرانی ادامه داد: امام حسن (ع) به دلیل بی‌بصیرتی، دنیا طلبی و عهد شکنی یاران و مردم زمان خود مجبور به صلح با معاویه شد. 

وی اضافه کرد: برخی خواص کشور نیز در فتنه ۸۸ با دنیا دوستی و بی‌بصیرتی خود به دام دشمن افتاده و از مسیر ولایت خارج شدند.

جیرانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره به وضعیت داخلی کشور مسلط و امنیت لازم را برای ملت فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان هم در سخنانی گفت: قاچاق کالا، سرقت، مواد مخدر و امنیت جاده‌ها، از موارد مهمی است که نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی خود در این زمینه‌ها، فرصت تجاوز و برهم زدن نظم و امنیت را به متخلفان نمی‌دهد.

همزمان با روز دوم از هفته ناجا، پلیس های تخصصی و کارکنان انتظامی این شهرستان در آیین نماز جمعه حضور داشتند.

در حاشیه نماز جمعه این هفته، ایستگاه صلواتی، برپایی نمایشگاه مواد مخدر، میز خدمت، گزینش و استخدام نیروی انتظامی و بیان گزارش یکساله توسط فرمانده انتظامی دامغان انجام شد. 

۹۸۵۶/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.