برادر شهید حسن طهرانی مقدم و مدیرعامل موسسه شهدای غدیر در این همایش، نابودی اسرائیل را از اندیشه های آن شهید دانست و گفت: ابداعات شهید طهرانی مقدم در موفقیت‌های موشکی، زمینه ساز نابودی دشمنان خواهد بود.

سردار محمد طهرانی مقدم افزود: سوخت جامد و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران از اختراعات شهید طهرانی مقدم بود که شهید همواره این اختراع را از ذخایر کشور می دانست. 
وی ولایت مداری را رمز پیروزی نیروهای انقلابی ایران دانست و گفت: امروز مقام معظم رهبری، به عنوان رهبر جهان اسلام شناخته می شود و بسیاری از کشورهای جهان و منطقه نیز او را به عنوان یک منجی در جبهه مقاومت می دانند. 
وی اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به گونه ای است که امروز دشمنان به این باور رسیده اند که با حمله به ایران، در حقیقت حکم نابودی خود را امضا کرده اند. 
طهرانی مقدم غفلت دشمن را در ۲ نکته دانست و گفت: ولایت مداری مردم، ادامه داشتن راه شهدا و شاهد و ناظر بودن آن ها، ۲ نکته ای است که دشمن همواره از آن غافل است. 
مدیر عامل موسسه شهدای غدیر، شهدا را میزبان مجالس یادواره شهدا و این‌گونه همایش ها دانست و تصریح کرد: شهدا، همواره زنده و چراغ راه ما هستند و نجوای ما می تواند شرایط دستگیری را فراهم کند.
شهید حسن طهرانی مقدم از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ ایران و عراق بود و آخرین سمت وی، ریاست سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران بود.
او به عنوان یکی از پایه‌گذاران برنامه موشکی در سپاه پاسداران و به عنوان پدر موشکی ایران شناخته می‌شود. طهرانی‌ مقدم در سال ۱۳۹۰ در پی حادثه انفجار زاغه مهمات واقع در پادگان مدرس به شهادت رسید.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.