احسان عباسپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه تعاونی روستایی استان سمنان برای خرید و توزیع دفتر دانش آموزی به نرخ دولتی در سال جاری ۱۶۶ هزار جلد بود که ۱۵۰ هزار جلد از سوی این تعاونی خریداری و تامین شد.

وی خاطر نشان کرد: توزیع دفتر دولتی در ۲ گام در استان سمنان انجام شد، در مرحله اول ۵۰ هزار جلد در هشت شهرستان استان در ۲۷ شهریور توزیع شد.

مدیرتعاون روستایی استان سمنان ادامه داد: توزیع ۱۰۰ هزار جلد دفتر در روزهای سوم و چهارم مهر با همکاری واحدهای صنفی مرتبط در مناطق روستایی و شهری استان انجام شد.

عباسپور اضافه کرد: تاکنون ۳۰ هزار جلد دفتر در شهرستان سمنان و ۱۵ هزار جلد در شهرستان شاهرود توزیع شده و توزیع بیش از ۳۱ هزار جلد دفتر دیگر در شرق استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: توزیع دفترهای دانش آموزی به نرخ دولتی به تعداد ۱۰ جلد در یک بسته شامل دفتر ۴۰ برگ، ۸۰ برگ، ۱۰۰ برگ و دفتر نقاشی با قیمت ۲۳۰ هزار ریال به فروش می رسد.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: توزیع این تعداد دفتر به نرخ دولتی از طریق اتحادیه تعاونی روستایی با همکاری نمایندگان این اتحادیه به تعداد فراوان به منظور دسترسی آسان شهروندان انجام شد.

۱۰۸ تعاونی و اتحادیه در چهار گروه تولیدی، روستایی، زنان و کشاورزی در استان سمنان فعال است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.