مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان روز دوشنبه در حاشیه آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۱۳ هزار و ۹۰۰ دانش آموز دامغانی در یکصد و هفت مدرسه، سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خود را آغاز کردند که یک هزار و ۳۰۰ نفر از آن ها کلاس اولی هستند.
حسن کاتبی ادامه داد: به منظور خدمات آموزشی در سال تحصیلی جدید، دانش آموزان دامغانی در ۶۵۰ کلاس درس تحصیلی می کنند و هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود. 
وی اظهار داشت: در تابستان ۹۸، تعداد ۳۲ آموزشگاه در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مرمت، تعمیر و بهسازی شد.
کاتبی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری، با توجه به گرفتن ۴۵ نیروی معلم جدید در این شهرستان، تعداد معلمان حق التدریس به حداقل رسیده است.
وی افزود: هم اکنون، یک هزار و ۱۸۰ فرهنگی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم در مدارس شهرستان دامغان به فعالیت های آموزشی مشغولند.
کاتبی تصریح کرد: کتاب های دانش آموزان متوسطه دوم، رشته های فنی و مقطع ابتدایی در بین مدارس توزیع شده است و خرید کتاب های متوسطه اول نیز در کتاب فروشی های سطح شهر تا پنج مهرماه ادامه دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: دانش آموزان امروز، آینده ساز و مسوولان آینده کشور هستند که باید تا سربلندی ایران از آرمان های نظام دفاع کنند.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.