علیرضا آشناگر روز یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان افزود: تهدید و فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران در ۱۶ ماه گذشته راه به جایی نبرد و با خروج ایالات متحده از برجام و با وجود ایجاد مشکلاتی برای مردم، نظام جمهوری اسلامی همچنان مقتدر است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون اقتصاد ایران از شوک‌های اولیه تحریم خارج شده است و وضع معیشت مردم به نسبت ماه‌های گذشته مقداری بهبود یافت.

استاندار سمنان ادامه داد: دولت و ملت ایران برای خنثی‌سازی فشارهای خارجی و تهدیدهای آمریکا در کنار هم هستند و با وحدت و همدلی توطئه‌های استکبار جهانی راه به جایی نخواهد برد.

آشناگر تصریح کرد: امروز جوانان ایران اسلامی از دهه‌های گذشته قدرتمندتر هستند و فرزندان امام خمینی(ره) جواب دندان شکن به گستاخی‌های استکبار جهانی می دهند.

وی اضافه کرد: با اقتدار نیروهای مسلح اکنون جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان مطرح است و رشادت‌های جوانان این دیار ارزنده و قابل تقدیر است.

استاندار سمنان تصریح کرد: رویکردهای مستانه‌ای که صدام در زمان حمله به ایران داشت با رشادت جوانان انقلابی و مومن کشور به شکست بعثی‌ها منجر شد.

آشناگر افزود: ادامه‌دهنده راه دشمنی‌های صدام علیه کشورمان، آمریکا است که با اقتدار و سربلندی جوانان این مرز و بوم این کینه توزی‌ها راه به جایی نخواهد برد.

استاندار سمنان گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و اعتقادی دفاع مقدس باید برای جوانان بیان شود و با اتخاذ راهبردهای حکیمانه می توان توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرد.

در این آیین که آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سید عباس دانایی فرماندار سمنان، حضور داشتند، یگان هایی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیروهای بسیج و مردمی، با نمایش توانمندی‌های دفاعی اولین روز هفته دفاع مقدس در استان سمنان را گرامی داشتند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.