عبدالحمید دربانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۰۰ درصد واحدهای صنعتی استان سمنان خواستار اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و مصرف کننده هستند که باید با تدبیر دولت برای اصلاح قانونی مالیاتی کشور اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: دریافت مالیات مستقیم از واحدهای صنعتی رویکردی اشتباه و فسادزا است و شفاف سازی در بحث درآمدها وجود ندارد.

دبیر خانه صنعت و معدن سمنان ادامه داد: دولت و مجلس برای توسعه و رونق اقتصادی در کشور تصمیم قاطع بگیرند و با قانون‌های ضد صنعت و تولید نمی توان به آینده اقتصاد کشور خوش بین بود.

دربانیان اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی سمنان با مشکلات متعدد در پرداخت مالیات مواجه هستند که با اصلاح رویه می توان توسعه را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد.

وی افزود: اشتغال در کشور با آیین‌نامه‌های غیرکاربردی افزایش نمی یابد و با برنامه‌ریزی هدفمند و تدوین قانون عملیاتی می توان اقتصاد ایران را شکوفا کرد.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان گفت: اصناف و واحدهای صنعتی برای اشتغال در کشور به منظور تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده هماهنگ باشند و دریافت مالیات از مصرف کننده اشتغال سرشار را نصیب کشور می‌کند.

در زمان حاضر اعضای کمیسیون اقتصادی درحال بررسی پیشنهادهای نمایندگان در ارتباط با لایحه مالیات بر ارزش افزوده هستند.

استان سمنان ۲ هزار و ۲۰ واحد صنعتی دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.