عبدالعلی بصیری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون ثبت نام دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در سراسر کشور در حال انجام است که با توجه به درخواست این دانشگاه، پذیرش دانشجویان ۲ رشته دکتری جدید نیز در ترم جاری انجام می‌شود. 
وی ادامه داد: دانشگاه دامغان دارای ۳۰ رشته کارشناسی ارشد و ۱۶ رشته دکتری است که در ۲ رشته جدید نیز، تعداد هشت دانشجو پذیرش می‌شود. 
بصیری تصریح کرد: طبق درخواست‌های ارسال شده، دانشگاه دامغان آمادگی پذیرش ۳۰۰ دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد و ۲۳ دانشجو در رشته های دکتری را به سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام کرده است. 
وی اضافه کرد: با توجه به تجربه سال‌های گذشته در زمان ثبت نام، اعلام صندلی خالی و تکمیل ظرفیت، عموما ۸۰ درصد از درخواست پذیرش محقق می‌شود. 
بصیری اظهار داشت: این واحد دانشگاهی تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر پذیرش سالجاری را در رشته‌های کارشناسی، به سازمان سنجش اعلام کرده است. 
رئیس دانشگاه دامغان خاطر نشان کرد: ثبت نام و پذیرش از دانشجویان کارشناسی ورودی جدید، پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این دانشگاه آغاز می‌شود.
در حال حاضر پنج هزار و ۴۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته و گرایش در دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می‌کنند.
این دانشگاه دارای ۱۶۲ عضو هیات علمی، هشت دانشکده، ۵٨ آزمایشگاه، ۱٨ کارگاه، سه سایت، یک خانه ریاضی و یک لابراتوار زبان است.
 شهرستان دامغان دارای ۶ دانشگاه، دانشکده و موسسه آموزشی است که دانشجویان در آن به تحصیل می‌پردازند.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.