عبدالحمید دربانیان عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این نمایشگاه پاییزه براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی باهدف خرید مایحتاج با قیمتی مناسب برای شهروندان برپا شد.

وی، به عرضه اقلام موردنیاز شهروندان با محوریت نوشت افزار و کیف و کفش در نمایشگاه پاییزه، تصریح کرد:‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یکی از اهداف تشکیل‌ این نمایشگاه است.

دربانیان بیان کرد: در این نمایشگاه سعی شده، تا اقلام بدون واسطه از تولیدکننده به مصرف کننده برسد و برخی از کالاهای تنظیم بازار مانند شکر و قند در این محل توزیع شود.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان ادامه داد: قیمت اجناس ارائه‌شده در این نمایشگاه حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار است و به دلیل حضور غرفه‌های متعدد و متنوع، شهروندان می‌توانند کالاهای موردنیاز را یکجا خریداری کنند.

دربانیان با اشاره به برپایی ۱۲۰ غرفه در نمایشگاه پاییزه سمنان، ابرازداشت: این غرفه‌ها از استان‌های یزد، تبریز، ارومیه، اردبیل، مشهد، تهران و سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد:‌ کالاهای ارائه‌شده در این نمایشگاه محصول داخلی و باکیفیت مطلوب برای حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار رونق تولید است.

دربانیان تاکید کرد:‌ ‌شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه محصولات این نمایشگاه،‌ موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا مساله توسط بازرسان سازمان صنعت و سایر نهادهای نظارتی موردبررسی قرار گیرد.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان یادآور شد: تصمیم گیری در خصوص برپایی نمایشگاه پاییزه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت باید سریع‌تر نهایی می‌شد تا غرفه‌های بیشتری در این نمایشگاه برپا شود.

شهروندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگاه سمنان اقدام به خرید کالا نمایند.

سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در استان سمنان یک‌هزار و ۱۶۲ مدرسه با پنج هزار و ۷۳۳ کلاس درس و هشت هزار و ۵۰۰ معلم پذیرای ۱۲۳ هزار و ۵۰۱ دانش آموز خواهد بود.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.