احمد اخلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع این تعداد دفتر دولتی شرایط را برای فراوانی نوشت افزار فراهم می‌کند و با قیمت مناسب این دفاتر، در سال تحصیلی جدید دانش آموزان بدون دغدغه در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در فروش دفاتر دولتی دفتر ۴۰ برگ ۱۷ هزار ریال، دفتر ۶۰ برگ ۲۵ هزار ریال، ۸۰ برگ ۳۴ هزار ریال و دفتر ۱۰۰ برگ ۴۲ هزار ریال به فروش می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان ادامه داد: این دفاتر در نمایشگاه پاییزه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان و واحدهای صنفی نوشت افزار که از قبل تعیین شده است به فروش می‌رسد.

اخلاقی تصریح کرد: خرید نوشت افزارهای ایرانی در بخش‌های مختلف به دانش آموزان و والدین توصیه می‌شود و با اجرای این طرح رونق اقتصادی در واحدهای صنفی و تولیدی کشور افزایش چشمگیری می‌یابد.

وی اضافه کرد: طرح‌های نظارتی و بازرسی از واحدهای صنفی برای مقابله با هرگونه گرانفروشی و ارائه ندادن رسید فروش به صورت جدی در مراکز فروش نوشت افزار در حال انجام است.

اخلاقی گفت: شهروندان برای مقابله با هرگونه گرانفروشی در بخش نوشت افزار و دیگر واحدهای صنفی با شماره تلفن ۳۳۴۳۹۱۹۹ تماس بگیرند و تمامی تخلف‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان سمنان افزود: طرح‌های نظارتی از مراکز فروش نوشت‌افزار با توجه به بازگشایی مدارس در سمنان افزایش یافته و با توجه به افزایش تقاضا و خرید دیگر واحدهای صنفی استان هم رونق گرفته است.

در استان سمنان ۳۰ هزار واحدصنفی وجود دارد. شهر سمنان ۸۰ واحد صنفی نوشت افزار دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.