محمد مهدی اصغری یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : ۱۷۱ فقره تسهیلات کارگشایی به خانواده مددجویان منطقه کالپوش که در برف وکولاک شدید ابتدای امسال دچار خسارت شده بودند و همچنین بازسازی واحدهای مسکونی در برخی روستاهای این بخش پرداخت شده است. 
 اصغری افزود : تسهیلات کارگشایی برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، مسکن، کمک‌ هزینه تأمین جهیزیه و سایر نیازمندی‌های آنان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت : یکی از راهکارهای مهم این نهاد برای برطرف کردن مشکلات پیش روی مددجویان و افراد نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی است.
وی افزود : امسال ۴۶ مورد تعمیرات کلی و جزئی واحد های مسکونی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است .
اصغری با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن نیازمندان تصریح کرد : از ابتدای سال تاکنون هشت واحد مسکن روستایی و شهری با اعتبار یک میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال ساخته شده که به مددجویان تحویل خواهد شد .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی اظهارداشت : این نهاد برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان، خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی افزود :  تامین مخارج ازدواج و جهیزیه نیز یکی از مهمترین دغدغه های کمیته امداد برای حل مشکل جوانان در آستانه ازدواج محسوب می شود.
اصغری با بیان این که خیران نقش بسزایی در تامین نیاز های مددجویان در بخش های مختلف دارند افزود : این نهاد با حمایت خیران می تواند زمینه تشکیل زندگی مشترک زوج های جوان را فراهم کند.
وی به جشن عاطفه های امسال با شعار " با رنگ مهر رویایی را بسازیم " نیز اشاره و تصریح کرد : از ابتدای شهریور ماه این طرح آغاز شده است و تا بازگشایی مدارس  ادامه دارد .
رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره)میامی  با بیان اینکه ۱۹۹ میلیون ریال برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان جمع آوری شده است، گفت : از ابتدای طرح تاکنون ۶۶ میلیون ریال بصورت نقدی و ۱۳۳ میلیون ریال کمک غیر نقدی جمع آوری شده است. 
سال گذشته ۱۳۲ مورد تعمیرات مسکن با اعتبار یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال انجام شده است .
 ۱۵  واحد مسکونی نیز در سال گذشته با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ساخته و به مددجویان تحویل شد .
کمیته امداد امام (ره) شهرستان میامی سه هزارو ۵۰۰ مددجو را زیر پوشش دارد.
شهرستان میامی با ۲ بخش مرکزی و کالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.