سید حسن حسینی شاهرودی یکشنبه در جمع عزاداران سیدالشهدا (ع) در شهر بیارجمند که با حضور استاندار سمنان برگزار شد، افزود : ایجاد زیر ساختهای لازم ، زمینه ی مهاجرت معکوس مردم بیارجمند را فراهم می کند که تحقق این امر نیازمند مشارکت عمومی است .

حسینی گفت :  باید بسترهای لازم با ارائه مشوق‌های اصولی و دادن امکانات اولیه برای جذب جوانان فراهم شود.

وی با بیان اینکه بهسازی راه های مواصلاتی بخش بیارجمند ضرورت دارد، گفت : بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی محور بیارجمند به کاشمر اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای تصریح کرد : به منظور بهسازی محور دستجرد به بیارجمند نیز بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.‌

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه برخورداری از امکانات از جمله گاز طبیعی  یکی از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است، اظهارداشت : انتقال گاز در منطقه بیارجمند تا روستای قلعه بالا انجام شده و باید با تلاش بیشتر و مشارکت مردم و مسئولان بقیه روستاهای منطقه بیارجمند نیز از نعمت گاز برخوردار شوند .

وی افزود : تامین منابع مالی با بانک عامل در حوزه کارخانه سیمان بیارجمند تمدید قرارداد شده است و تا سال آینده مشکلات این کارخانه رفع می شود .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : پیروی از ولی فقیه، فرهنگ شهادت طلبی و وحدت باید در جوانان امروز نهادینه شود.

جلسه بررسی مشکلات بخش بیارجمند با حضور استاندار سمنان و برخی مسئولان استانی از دیگر برنامه های سفر یک روزه نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی و استاندار سمنان به بیارجمند است.

شهر بیارجمند در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان شاهرود قرار گرفته و تا سمنان ۳۱۰ کیلومتر فاصله دارد.
این بخش با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت ۴۰ روستا دارد.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.