سعید نمکی در سفر یک روزه به استان سمنان پس از افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی مربوط به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های گرمسار، آرادان و سرخه، در شهر سمنان اتاق‌های پیشرفته عمل، بخش وی آی پی و بخش فوق تخصصی کودکان در بیمارستان امیرالمومنین(ع) را افتتاح کرد.
همچنین در سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمنان، شروع مرحله جدید توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) کلنگ زنی شد.
اتاق‌های عمل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) سمنان با کاربری درمانی در زیربنای ۷۰۰ مترمربع با صرف اعتبار ۸۵ میلیارد ریال، بخش فوق تخصصی کودکان بیمارستان امیر المومنین (ع) سمنان در مساحت  ۴۶۵ مترمربع با ۱۶ تخت بستری و اعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال، بخش وی آی پی با صرف اعتبار پنج میلیارد ریال با زیربنای ۴۵۰ مترمربع ساخته و تجهیز شده است. 
شروع ساخت گام جدید مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) با کاربری درمانی و آموزشی در زیربنای هفت هزار متر مربع از دیگر طرح های عمرانی حوزه سلامت بود که با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه برای ساخت و تجهیز با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی شد.
همزمان با سفر امروز نمکی به استان سمنان، ۴۰ طرح بهداشتی درمانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و بهره‌بردای می‌شود.
دانشگاه علوم پزشکی سمنان حدود سه هزار دانشجو دارد که ۲ رشته مقطع کاردانی، ۱۸ رشته مقطع کارشناسی، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۲ رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود.
این دانشگاه هشت دانشکده ، ۶ بیمارستان و مرکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.