مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، عصر چهارشنبه در حاشیه این دو افتتاح در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: شرکت تعاونی توسعه عمران مهدیشر با سرمایه‌ اولیه سه میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال در هفته تعاون افتتاح شده که در بخش تولیدی و توزیعی فعالیت می‌کند.

اسماعیل غنیان افزود: ۳۴۳ نفر عضو شرکت تعاونی توسعه عمران  واقع در شهرستان مهدیشهر هستند و همچنین این تعاونی، ۱۹ سهامدار غیر عضو دارد.

وی بهره‌برداری از واحد تولیدی مونتاژ دسته سیم تجهیزات الکترونیکی با سرمایه‌گذاری حدود پنج میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال را از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان  تصریح کرد: افتتاح واحد تولیدی مونتاژ دسته سیم تجهیزات الکترونیکی زمینه اشتغال ۶ تا ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۶ تعاونی در ۲ بخش کشاورزی و صنعتی در چهار شهرستان استان در هفته تعاون امسال افتتاح شده  که از مجموع ۶ تعاونی آماده افتتاح در هفته تعاون، ۲ تعاونی مربوط به کشاورزی در بخش های زنبور عسل و پرورش ماهی و ۲ تعاونی مربوط به بخش صنعت است.

وی ادامه داد: برای افتتاح ۶ تعاونی در هفته تعاون، ۱۰۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال هزینه صرف شده که از این میزان ۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال از طریق تسهیلات تامین شده و زمینه اشتغال ۴۸ نفر با این میزان سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

وی یادآور شد: ۲ تعاونی در شهرستان مهدیشهر، یک تعاونی در دامغان، ۲ تعاونی در شاهرود، و یک تعاونی در شهرستان میامی در هفته تعاون افتتاح شده است.

صادقی‌فر، معاون فرهنگ، اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شرکت در جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر و افتتاح چند طرح ورزشی و چند تعاونی تولیدی به استان سمنان سفر کرد.

۱۱ تا ۱۷ شهریور هفته تعاون است.

۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.