سعید اسمعیل‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در یک‌ماه گذشته یک دستگاه خودرو پیشرو آتش‌نشانی با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری شد و تا ۲ ماه آینده یک نوع دیگر از دستگاه‌های پیشرو در این بخش با اعتبار هشت میلیارد ریال به ناوگان پایگاه‌های آتش‌نشانی مرکز استان اضافه می شود.

وی خاطر نشان کرد: خرید سه دستگاه خودروی مهار آتش برای استفاده در پایگاه‌های آتش‌نشانی سمنان سفارش داده شده که تا پایان سال ۹۸ این دستگاه‌های مهم برای تسریع در امداد و نجات و مهار آتش به پایگاه‌های آتش نشانی سمنان اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه ۲ پایگاه آتش‌نشانی در مسکن مهر و میدان کشاورز سمنان در حال ساخت است، گفت: این ۲ طرح مهم امداد و نجات و مهار آتش در زمان بروز آتش‌سوزی تاکنون ۴۵ درصد در مجموع پیشرفت ساخت دارد.

اسمعیل‌پور تصریح کرد: براساس زمان‌بندی و برنامه‌ریزی‌ها، تا پایان بهمن امسال ۲۵ نفر به عنوان آتش‌نشان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان استخدام می شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: متوسط عمر تجهیزات پایگاه های آتش‌نشانی سمنان ۱۲.۵ سال است و کیفیت این تجهیزات به نسبت ابزارهای مهار آتش دیگر مراکز استان ها چندان مطلوب نیست.

سازمان آتش‌نشانی با چهار پایگاه داخل شهر سمنان و یک پایگاه در شهرک صنعتی بزرگ این شهر با فعالیت ۸۰ آتش‌نشان به شهروندان خدمات رسانی می کند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.