مرکز رشد واحدهای فناور خیرساز کشور در زمین اهدایی توسط محمدعلی کیانی شهمیرزادی در وسعت ۸۰۶ متر مربع در چهار طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۵۸ متر مربع احداث شده است.
رییس پارک علم و فناوری استان سمنان در حاشیع افتتاح این مرکز در گفت‌ و گو با ایرنا، ابراز داشت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح نخستین مرکز رشد واحدهای فناور خیرساز کشور در شهمیرزاد هزینه شده که سهم خیر در ساخت این مرکز، ۱۷ میلیارد ریال بوده و زمین نیز توسط او اهدا شده است.
سید محمد اسماعیل جلالی افزود: کاربری مرکز رشد واحدهای فناور افتتاح شده در شهمیرزاد در زمینه استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان است که متقاضیان شهر شهمیرزاد، مهدیشهر و شهرهای اطراف می‌توانند استقرار داشته‌ باشند.
وی ادامه داد: نخستین مرکز رشد واحدهای فناور خیرساز کشور در شهمیرزاد، مجهز به آزمایشگاه‌های میکروبیولوژی و تحقیقات کشاورزی است که فراهم بودن این تجهیزات نقشی مهم در تسریع و تسهیل فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان‌ دارد.
وی تصریح کرد: مرکز رشد واحدهای فناور در شهمیرزاد به منظور حمایت از دانش بنیان‌ها ساخته شده و زمینه ساز اشتغال منجر به ارزش افزوده بالاست.
جلالی یادآور شد: اکنون در ابتدای فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهمیرزاد حداقل ۲۰ واحد مستقر است.
پارک علم و فناوری استان سمنان یکی از قدیمی ترین پارک های کشور بوده و در سال ۸۱ در شاهرود تاسیس شده است.
۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.