حسین فاضلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهشاد عوض زاده در رده جوانان سومین دوره رقابت‌های دارت بانوان کشور برای کسب سهمیه رده بندی جهانی قهرمان رقابت‌های دارت بانوان کشور شد، این ورزشکار عضو تیم ملی جوانان اعزامی به رقابت های جهانی رومانی از تیم شهرداری گرمسار در بخش بانوان نیز هست.

وی بیان کرد: مهتاب منصوری از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مقام  نائب قهرمانی را کسب کرد و فاطمه صفی از فولاد مبارکه سپاهان و طاهره عطایی از خراسان جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

دبیر انجمن دارت کشور ادامه داد: همچنین، پیکارهای دارت ۲ نفره بانوان کشور به منظور کسب سهمیه رده‌بندی جهانی در شیراز، عسل عوض زاده و مهشاد عوض زاده نائب قهرمان شدند. 

وی با بیان اینکه تیم ۲ نفره  فاطمه کریمی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و آتنا بیگمی از خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی این بخش  ایستادند، خاطرنشان کرد: زینب ذوالفقاری از فولاد مبارکه سپاهان و زهرا نظام دوست از خراسان شمالی به همراه نیلوفر عوض زاده از سمنان و ‌مهناز محمدی از مازندران به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن دارت کشور یادآور شد: سومین دوره رقابت‌های دارت بانوان کشور برای کسب سهیمه رده بندی جهانی از هفتم شهریور ۹۸ در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شد و شامگاه جمعه هشتم شهریور با معرفی نفرات برتر در دو بخش بانوان و آقایان پایان یافت.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.