رسول شهرکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای ۲۳  فقره طرح اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ پرونده طرح اشتغالزایی به صندوق کارآفرینی استان سمنان امسال ارسال شد، بیان کرد: پرداخت بیش از ۹۸ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۳۹ نفر شغل ایجاد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان ادامه داد: رونق تولید تنها پرداخت تسهیلات نیست بلکه رونق یک چرخه است، تمام موارد تسهیلات از طریق نرم افزارهای طراحی شده سحام ثبت و نظارت می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات ۶ مورد تسهیلات پرداخت و برای ۱۵ نفر اشتغالزایی شده است، تصریح کرد: ۱۱ فقره تسهیلات پرداختی مربوط به بخش صنعت بود که برای ۱۱۶ نفر ایجاد شغل کرد.

شهرکی، به پرداخت ۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بخش کشاورزی، خاطرنشان کرد: تا کنون برای هشت نفر با پرداخت تسهیلات در این بخش اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث تسهیلات اشتغال روستایی از بهمن ۹۶ کلید خورد، اضافه کرد: بودجه سمنان ۴۸۲ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال بود که از این مبلغ ۳۶۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال جذب شد و جذب  ۱۰۰ درصدی این سهمیه دور از انتظار نیست.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان سمنان اظهارداشت: بیشترین میزان پرداخت‌ها در شهرستان شاهرود و نسبت به میزان اعتبار ابلاغی در شهرستان گرمسار و آرادان ثبت شده است.

هم اکنون هفت شعبه صندوق کارآفرینی امید در این استان فعال است.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.