سرهنگ موسی بزرگی روز  یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: براساس نظرات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیست موتورسواری مهدیشهر در نزدیکی پارک آبشار این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی پیست در مراحل طی روند قانونی و آماده‌سازی زیرساخت است، ادامه داد: راه‌اندازی پیست موتورسواری مهدیشهر می‌تواند جاذبه‌ای برای رونق گردشگری در این شهرستان باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان تصریح کرد: اکنون بیشتر شهرستان‌های استان سمنان دارای پیست موتور سواری فعال است.

بزرگی خاطرنشان کرد: پیست‌های موتورسواری ۲۴ ساعت شبانه روز باز است و موتورسواران هر زمان که بخواهند می‌توانند از پیست استفاده کنند.

به گفته وی، هدایت جوانان به پیست موتورسواری به عنوان مکانی مناسب برای تخلیه هیجانات نوعی فرهنگ ترافیکی تلقی می‌شود.

وی یادآور شد: استان سمنان از استان‌های پیشتاز در کشور در زمینه ترویج فرهنگ ترافیکی است و برای سه سال متوالی رتبه اول کشوری در ترویج فرهنگ ترافیکی را به خود اختصاص داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: سوق دادن جوانان به مکان‌های مناسب برای تخلیه‌ هیجانات نقشی مهم در جلوگیری و کاهش تصادفات ناگوار و خسارت‌های جبران ناپذیر دارد.

 تصادف‌های درون شهری منجر به فوت در  استان سمنان در چهار ماه ابتدایی سال ۹۸، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد و تصادف‌های جرحی درون شهری در مقایسه با مدت مشابه ۱۰ درصد کاهش یافته است.

۷۴۰۸/۷۳۴۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.