احمد همتی روز شنبه در آیین گرامیداشت هفته دولت در شبستان امامزاده یحیی(ع) سمنان افزود: رفع مشکلات زیرساختی در بخش‌های مختلف اقتصادی زمینه‌ساز توسعه است که دولت با تلاش مضاعف برای عمران و آبادانی استان سمنان اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: انتقال آب خزر به استان سمنان و اجرای طرح سدهای فینسک و روزیه از اقدام‌های موثر و مهم به منظور توسعه استان است که این طرح‌ها هرچه سریع‌تر در گام اجرایی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌گرایی و وحدت مسئولان و مردم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مطلوب است، گفت: هماهنگی دولت و مجلس در سال‌های گذشته برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و توسعه کشور با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها مثبت بوده است.

همتی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته در هر بخشی که وحدت و همگرایی مسئولان با وجود اختلاف نظرها وجود داشت کشور به رونق و توسعه رسیده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم نسبت به مسایل روز کشور آگاه هستند و با وجود کاستی‌ها، اقشار جامعه از اصل نظام و مسئولان دلسوز همواره حمایت کردند.

وی اضافه کرد: وحدت نباید تنها به میزان گفتار باقی بماند و منشا همدلی، آگاهی و شناخت است که با توجه به این راهبرد می توان برای توسعه کشور اقدام کرد.

شکست اقدام‌های دشمنان علیه ایران

همتی اضافه کرد: دشمنان و طراحان تحریم‌های به قول خودشان فلج کننده و بعضی تحلیل‌گران داخل کشور گمان می کردند با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها، اقتصاد کشور در سال ۹۸ با مشکلات زیادی مواجه می شود اما در عمل این اتفاق روی نداد.

وی اضافه کرد: عامل ثبات نسبی در اقتصاد کشور رویکرد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است و با حمایت‌های ایشان از مسئولان و دلسوزان نظام موفقیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف امنیتی، دفاعی و اقتصادی کشور با وجود تحریم‌ها حاصل شده است.

در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

۸۳۴ طرح در هفته دولت ۹۸ در استان سمنان بهره برداری و کلنگ‌زنی می شود.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.