سید عباس دانایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر، افزود: ۷۷طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۶۵۶ میلیارد ریالی و ۱۱ طرح اقتصادی با اعتبار بیش ۲ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریالی در مرکز استان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری ‌می‌رسد.

وی به ۹ برابر شدن طرح‌های اقتصادی افتتاحی در سمنان اشاره و تاکید کرد: این دستاورد دولت تدبیر و امید در افزایش طرح‌های افتتاحی در سمنان باعث افتخار همه آحاد جامعه است و نشان از شکست تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی دارد. 

فرماندار سمنان بیان کرد: : اعتبار پیش‌بینی شده برای طرح‌های کلنگ‌زنی که توسط ۹ دستگاه اجرایی استان اجرایی می‌شوند، بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به سهم هرکدام از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از طرح‌های آماده افتتاح، خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح علوم پزشکی استان، ۱۷ طرح شهرداری، ۱۱ طرح توزیع برق، هشت طرح آب و فاضلاب شهری، هشت طرح جهادکشاورزی، هفت طرح آب و فاضلاب روستایی، ۲ طرح حمل و نقل جاده‌ای، یک طرح مخابرات،سه پروژه صنعت معدن و تجارت، ۲ طرح نوسازی مدارس، یک طرح منابع طبیعی، ۲ طرح امور عشایری در سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابرازداشت: همچنین در این روزها طرح‌هایی از محیط زیست شهرستان، مدیریت درمان تامین اجتماعی، برق منطقه‌ای سمنان، ستاد اقامه نماز شهرستان و میراث فرهنگی با حضور مسوولان به بهره‌برداری می‌رسد.

دانایی یادآور شد: در مجموع در هفته دولت پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال در شهرستان سمنان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

۹۸۹۱/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.