حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود: مردم در عرصه های مختلف پشتیبان نظام ودولت هستندو انتظار دارند مسوولان نیز مشکلات آن ها را برطرف کنند.

  وی با بیان اینکه مسوولان با حضور در میان مردم مطالبات آن ها را بشنوند و برای رفع آن ها برنامه ریزی نمایند،تصریح کرد: مردم همچنان برای رفع مشکلات در کنار مسوولان هستند.

خطیب جمعه میامی بااشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و تلاش های خادمان مردم است ؛افزود : خدمات بسیار زیاد دولت ها در نظام اسلامی باید برای مردم بیان شود.

  امام جمعه میامی گفت : شایسته سالاری ، برخورداری از مدیران متعهد و متخصص و مردمی بودن از دیگرشاخصه های دولت اسلامی است .

صفایی پور اظهارداشت : دولت باید پرنشاط برای خدمت به محرومان جامعه کار کند و تحول آفرین باشد. 

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات کشور نیازمند عزم و مشارکت عمومی است ؛خاطرنشان کرد: دولت اسلامی باید قانونگرا باشد و هر جا تعارض و مشکل ایجاد شود، قانون را فصل‌الخطاب قرار دهد.

امام جمعه میامی ضمن تبریک هفته دولت افزود : دولت انقلابی با روحیه و مدیریت جهادی اهداف و وظایف و شاخصه های مدیریت را در راستای رضای خداوند دنبال می کند.

خطیب جمعه میامی روحیه جهادی و انقلابی را از دیگر ویژگی های دولت اسلامی برشمرد وتصریح کرد : خدمت خالصانه باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد. 

 امام جمعه میامی با اشاره به بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله در تاریخ اسلام،خاطر نشان کرد : مباهله حقانیت اسلام و اهل بیت پیامبر (ص) را بر همگان ثابت کرد و  روز عزت اسلام و مسلمانان است.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.