در دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان، از هر طیف سیاسی سه نفر به عنوان عضو اصلی، یک نفر عضو علی البدل، یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل  انتخاب شدند.

در انتخابات دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان، علیرضا رهبری عضو حزب کارگزاران با ۲۱ رای ماخوذه از فراکسیون اصلاح طلبان بیشترین رای را در انتخابات کسب کرد.

احترام اردستانی از حزب جمعیت زنان مسلمان نواندیش و ابوالقاسم کواکبیان از حزب مردم سالاری از فراکسیون اصلاح طلبان، هر کدام با کسب ۱۸ رای و حبیب الله محقق از خانه کارگر به عنوان عضو علی البدل این فراکسیون انتخاب شد.

زهرا صادقی از حزب جامعه زینب با ۱۶ رای، طاهره نجم از جمعیت پیروان زینب با هفت رای و سید محمد ساداتی از حزب موتلفه اسلامی با پنج رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون اصولگرایان و فاطمه صادقی عضو حزب جامعه فاطمیون به عنوان علی البدل انتخاب شد.

محمدحسین حلاجیان از خانه کشاورز با ۱۵ رای، نوروز نوروزی از خانه کشاورز با ۱۱ رای و سعیده سادات صباغ از جامعه صنفی آزمایشگاهیان با ۹ رای به عنوان اعضای اصلی فراکسیون مستقلان و اعتدال گرایان و سید محمد نجاتی به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

علی خلیل پور از حزب اراده ملت با ۱۳ رای به عنوان بازرس اصلی و داودی از جامعه اسلامی مهندسین با ۱۰ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

دومین مجمع عمومی خانه احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با حضور سید صابر میرعطایی بازرس خانه احزاب ایران، علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی کشور و کامران زارعیان عضو حزب همبستگی دانش‌آموختگاران ایران و نمایندگان احزاب استان سمنان برگزار شد.

۳۱ حزب با ۵۱ دفتر فرعی در استان سمنان فعالیت رسمی دارند.

۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.