محمد طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام این طرح ها در دولت تدبیر و امید کلنگ زنی شده است و با تخصیص اعتبار از سوی این دولت در هفته اول شهریور ۹۸ افتتاح می شود.

وی بیان کرد: احداث مخزن های ذخیره آب آشامیدنی شهری با حجم پنج هزار و ۴۰۰ مترمکعب با ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح های قابل بهره برداری در گرامیداشت هفته دولت ۹۸ است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان ادامه داد: حفر ۶ حلقه و تجهیز چهار حلقه چاه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال، دیگر طرح‌های مهم قابل بهره برداری در این هفته است.

طاهری خاطرنشان کرد: بیش از ۲۴ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی با اعتبار ۲۰۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در هفته دولت امسال اجرایی می شود.

وی با اشاره به اجرای سامانه تله متری طرح آبرسانی به شهرستان شاهرود و ۹ حلقه چاه و ۲ مخزن در شهرستان سرخه، تصریح کرد: این طرح با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال با هدف تامین منابع  آب پایدار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: ۱۳ کیلومتر شبکه آب آشامیدنی شهرهای استان سمنان نیز با هزینه‌کرد ۴۷ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در هفته دولت قابل بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سمنان یادآور شد: نصب انشعاب های آب و فاضلاب، بازسازی تاسیسات آب آشامیدنی و نصب تجهیزات کنترلی، تعویض کنتورهای خراب و نصب شیرهای کاهنده مصرف، بازسازی تاسیسات آبرسانی از گل رودبار و ساخت پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر، از دیگر طرح های افتتاحی در هفته دولت امسال است.

در استان سمنان حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب در سال تولید می شود که هفت درصد از آن به مصرف خانگی اختصاص دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.