مهدی فراتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم استان سمنان با ۲۶ مدال طلا، ۲۸ نقره، و ۱۸ برنز، تیم خوزستان با ۱۰ طلا، ۹ نقره، و ۱۱ برنز، و آذربایجان غربی با یک طلا و سه برنز، به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین یونیون کانامورا کشور را کسب کردند. 

وی ادامه داد: این مسابقات روز جمعه، به میزبانی شهر دامغان با شرکت ۱۸۰ کاراته‌کا در سالن سپاه این شهرستان برگزار شد و سمنان، خوزستان، بندر ماهشهر، قم و آذربایجان غربی، تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند. 

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات، در ۶ رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد. 

فراتی خاطر نشان کرد: خردسالان در پنج وزن، نونهالان در هفت وزن، بزرگسالان در پنج وزن، پیشکسوتان در پنج وزن، نوجوانان در هفت وزن و جوانان در ۶ وزن، به رقابت پرداختند. 

وی افزود: نفرات برتر هر وزن به اردوی انتخابی سبک کیوکوشین، جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی قزاقستان اعزام خواهند شد که در سال جاری برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۱۵ داور کار قضاوت مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین یونیون کانامورا کشور را در دامغان بر عهده‌ داشتند، افزود: برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی کشور، بنده به عنوان یک دامغانی، مسوولیت ناظر فدراسیون کاراته کشور را برعهده داشتم. 

دبیر هیات کاراته شهرستان دامغان تصریح کرد: طبق تقویم ورزشی فدراسیون کاراته کشور، مسابقات کشوری بانوان این سبک نیز در آبان ۹۸ به میزبانی استان خوزستان برگزار  می‌شود.

در شهرستان دامغان بیش از ۴۰۰ ورزشکار خانم و آقا در رشته کاراته مشغول فعالیت هستند که بیش از ۹۰ درصد از بیمه ورزشی برخوردارند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.