آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ این شهر، افزود: ۶ ماه از نشر بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد و این بیانیه معتبر و مهم نقشه راه برای صلابت و اقتدار نظام در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را شعاری نکنیم و باید این دستور را به معنی واقعی اجرا کنیم.
امام‌جمعه سمنان ادامه داد: تمام مفاد و تبصره‌های این بیانیه مهم در کشور اجرا شود و با این راهبرد ظهور امام زمان (عج) نزدیک‌تر خواهد شد.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به مسایل کشورهای منطقه، اضافه کرد: مردم یمن با دستان خالی با ۱۷ کشور جهان مبارزه و مقابله می کنند و به مسلمانان درس مقاومت و آزادگی دادند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: دیدار اخیر جمعی از مبارزان مقاومت یمن با رهبر معظم انقلاب نشان از آن است که ایران این کشور را تنها نمی گذارد و مردم یمن به زودی پیروز می شوند.
وی گفت: پیروزی مردم یمن نزدیک است و یمنی‌ها باید مراقب باشند که سعودی‌ها و اماراتی‌ها این کشور را تجزیه نکنند.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: در روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب پیام ۹ گانه‌ای را برای جمعی از بسیجیان و جهادگران کشور فرستادند و به این آنان دستور دادند که اجرای برنامه‌های جهادی برای آبادانی کشور را همگانی کنند.
امام جمعه سمنان گفت: مدالی بهتر از خدمت پیدا نمی شود و باید با همدلی و مشارکت برای سربلندی و اقتدار روزافزون کشور تلاش کرد.
وی با بیان اینکه گرانی در کشور بیداد می‌کند، ادامه داد: مسوولان از مباحث برجام خارج شوند و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
وی افزود: عید غدیر ۲۰ جلوه شادی دارد و این آیین معنوی روز تبریک و مبارک‌باد است و آحاد جامعه باید این روز مبارک را قدر بدانند؛ مومنان وقتی در این روز به یکدیگر می رسند به هم تبریک بگویند و خدا را به خاطر برخورداری از ولایت فقیه شکرگزار باشیم. 
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عید غدیر خم یک روز نیست، این آیین معنوی برای همیشه است و باید این روز تاریخی در دین مبین اسلام در تمام سال‌ها و قرن‌ها مورد توجه قرار گیرد.
آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد: جشن غدیر در استان سمنان باشکوه برگزار شود، این آیین معنوی متعلق به همه مردم ایران و جهان است.
وی تصریح کرد: بدون درک ولایت امام علی (ع) تقوا معنا ندارد و همه مسلمانان جهان باید به تقوای در کنار ولایت توجه داشته باشند.
امام‌جمعه سمنان گفت: حمایت از ولایت فقیه و  رهنمودهای امام خامنه‌ای باید در راس امور باشد و با توجه به این رکن مهم، کشور به صلابت و اقتدار دوچندان دست می‌یابد.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.