آیت الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، افزود: اعضای شورای فرهنگ عمومی با اتخاذ تصمیم‌های کارشناسی و کاربردی برای تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنند.
وی ادامه داد: گام دوم انقلاب مربوط به آحاد جامعه و اقشار مختلف است و همه باید به میدان بیایند و برای تحقق این آرمان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی اظهار داشت: دولت، ملت، خواهران و براداران باید برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب به میدان بیایند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: اکنون ۶ ماه از عمر بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد، اما هنوز عملکرد قابل قبولی در این زمینه وجود ندارد و این در شان بیانیه گام دوم انقلاب نیست.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: براساس شنیده‌ها، دانشجویان خارج از کشور استقبال خوبی از بیانیه گام دوم انقلاب داشته‌اند، داخل کشور نیز باید استقبال از بیانیه بیش از پیش مورد توجه باشد.
آیت‌الله شاهچراغی، درباره اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، گفت: ایمان قوی لازمه امر به معروف است و این اقدام خداپسندانه باید از خانواده شروع شود. 
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان علیرضا آشناگر استاندار، معاون استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان استان سمنان حضور داشتند و درباره عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.